Osnovna škola Vođinci

Plan nabave 2024..xlsx

IZLET U ĐAKOVO, NAŠICE I BIZOVAC

Autor: Marija Pejić, 10. 6. 2013.

Dana 28. svibnja 2013. godine učenici 2. i 3. razreda naše škole, te učenici od  1. do 4. razreda PŠ Novi Mikanovci, zajedno sa svojim učiteljicama išli su na jednodnevni izlet u Đakovo, Našice i Bizovac.

Kako im je bilo, možete pročitati u sastavima nekih učenika i pogledati fotografije.

Izlet u Đakovo, Našice i Bizovac

Učiteljica nas je bila ispitivala tko želi ići u Đakovo, Našice i Bizovac.Svi smo bili sretni što ćemo se kupati. Došao je i taj dan.Toga dana sam morala ići u trgovinu da kupujem za Bizovac.Učiteljica nam je rekla da dođemo u centar. Tamo nas je čekao autobus. Kada smo krenuli, jedva sam čekala da vidim konje i Katedralu.Onda smo išli gledati dvorac, a u dvorcu smo vidjeli crteže i drvene stvari. Pa smo onda išli u zoološki vrt, a tamo sam vidjela konje, lavove,tigrove, majmune, zmije, paune itd.Onda smo išli u Bizovac, a tamo smo se išli kupati i jeli sladoled. Kada sam se  vratila kući mami i tati sam pričala kako je bilo, a mama i tata su bili sretni kada sam im ispričala.Taj dan mi je bio najljepši.

MARIJA LAJTMAN, 3.A

Dogovorili smo se s učiteljicom da ćemo ići na izlet u Đakovo, Našice i Bizovac.Veselio sam se tome danu. Došao je dan kada smo krenuli na izlet. Išli smo autobusom. Polazak je bio centar sela. Prvo smo išli u Đakovo.Tamo smo posjetili  ergelu. Jedan nam je čovjek pričao o konjima.Bilo mi je zanimljivo slušati ga. Konji su lijepe životinje. Zatim smo ušli u park. Tamo smo se odmorili i jeli. Posjetili smo i crkvu.U Našicama smo posjetili Vilu Dore Pejačević. Ona je danas pretvorena u Muzej grada Našica. Velika je i lijepo uređena.Ima puno slika po zidovima,glasovir, puške i puno prepariranih životinja, a najviše ptica. Jedna žena nam je pričala o Dori i njezinom životu. Posjetili smo i ZOO vrt.U ZOO vrtu ima puno lijepih i različitih životinja. Majmuni su mi bili najzanimljiviji.Tko je htio mogao je jahati konja. Zatim smo išli u Bizovac na kupanje. Kupali smo se u zatvorenim bazenima. Meni je lijepo bilo kupati se sa svojim prijateljima. Izlet u Đakovo, Našice i Bizovac mi je ostao u lijepom sjećanju.Volio bih ponovno ići na takav izlet.

TOMISLAV PUŠKARIĆ, 3.A

Izlet u Đakovo, Našice i  Bizovac

Učiteljica nam je obećala , ako budemo dobri da će nas voditi na izlet. Dana 28. svibnja 2013. g. smo išli na izlet. Prvo smo išli u Đakovo. Da vidimo đakovačku katedralu.U Đakovu smo još išli gledati lipicance.U Đakovu mi se posebno svidjelo što su neki ljudi prali katedralu.To mi se svidjelo jer brinu da nije prljava. Jako mi je bilo lijepo u Đakovu. Poslije Đakova smo išli u Našice.Tamo smo prvo gledali dvorac.U prvoj prostoriju smo vidjeli puno raznih slika ,zatim smo išli u drugu prostoriju i tamo smo vidjeli svašta. Kada smo došli do treće prostorije, vidjeli smo veliki klavir.Dore Pejačević. Zatim smo išli do drugog kata. Do tamo smo se penjali stubama.Odmah na hodniku po zidovima su bili neki crteži i okviri za slike, ali nije bilo slika. Na ogradi kod stuba su bile uspomene koje smo mogli kupiti.Na drugom katu,u prvoj prostoriji,smo vidjeli ručno rađene vaze, a u drugoj prostoriji smo vidjeli preparirane životinje. Posebno mi se svidjelo što je na zidu bio prepariran jelen. Kada smo završili, išli smo u park koji se nalazi ispred dvorca.Ušli smo u bus i krenuli u Bizovac. Tamo smo se kupali i ručali u restoranu. Moje prijateljice i ja smo si kupili naočale za ronjenje. Poslije smo bili tužni jer nismo ostali malo duže. Oprali smo se i osušili kosu. Putem kući smo se šalili s vodičem i pjevali. Sretni i zadovoljni smo se vratili kući.

MAGDALENA IVIĆ, 3.A

Kada su nam prvi puta rekli da idemo na izlet, nisam bio jako uzbuđen. Jedan dan prije nam je učiteljica rekla sve što trebamo ponijeti, kako se trebamo ponašati. Iz centra sela krenuli smo u 8.00 h. Prvo smo išli u Đakovo u ergelu - školu za konje. Tamo su nas pitali par pitanja, pa su nam pokazali konje.Kada smo sve vidjeli mogli smo kupiti nešto.Ja sam kupio poster. Poslije smo išli u Katedralu. Kada smo došli do Katedrale prali su je pa smo otišli u park. Malo poslije smo otišli u Katedralu.Jedan čovjek nam je sve objasnio. Kada smo sve vidjeli, šli smo u Našice u dvorac Pejačević. Pokazali su nam cijeli dvorac, dnevnu sobu, hodnik i sve ostalo. Poslije dvorca otišli smo u zoološki vrt.

Kada smo išli dalje vidjeli smo zmije, medvjeda, lava….

Neki su mogli jahati konja.Kada smo sve vidjeli, išli smo u Bizovac.

U Bizovcu su nam ljudi pokazali gdje da se presvučemo. Kada smo se presvukli pričekali smo učiteljicu. Kada je učiteljica došla, otišli smo u bazen. Tamo smo jeli. U Bizovcu smo ostali par sati, učiteljica nas je par minuta prije polaska pustila da idemo u malo dublji bazen.Tamo smo se otuširali, obukli i išli kući.Ja sam se dobro zabavio i dobro nakupao.

MARKO JURIĆ,  3.A

Izlet u Đakovo, Našice i  Bizovac

Dan prije izleta išli smo u školu. Poslije škole sam došla kući i spremila sve stvari.Jedva sam čekala jutro.Kada je došlo jutro, brzo sam se ustala, odjenula i uzela ruksak i mama me odvezla u centar sela.Stali smo u red. Po nas su došla dva autobusa, sjeli smo u autobus. Prvim autobusom su išli 3. A i 2.A, a drugim su išli 3.B i učenici iz Novih Mikanovaca. Prvo smo išli u Đakovo, u ergelu lipicanaca. Poslije smo prošetali do parka, tamo smo uživali. Poslije smo obišli katedralu. Zatim smo išli u Našice i posjetili dvorac obitelji Pejačević. Poslije smo išli u ZOO vrt. Vidjeli smo različite životinje. Najviše mi se svidjela zmija. Zatim smo krenuli u Bizovac na bazene. Do bazena nam je trebalo 40 minuta. Tamo smo se kupali 3 sata. Na bazenima smo se kupali, išli smo jesti i kupovali smo si sladoled. Poslije nekog vremena krenuli smo kući. Svi smo stali u red i svatko u svoj autobus. Do kuće nam je trebalo sat vremena. Kada sam došla kući, bila sam vesela i radosna. Odmah sam sve ispričala mami i tati i bila sam jako umorna.

Ovaj je izlet meni bio jako super i nadam se da ćemo imati još jedan takav izlet, ako ne ove godine, onda nagodinu.

VIKTORIA MARINIĆ, 3.A

Izlet u Đakovo, Našice i  Bizovac

Izlet u Đakovo, Našice i Bizovac prošao je dobro.Za izlet smo se pripremali par dana.Kada je došao taj dan, svi smo bili sretni. Autobus je polazio u 8 sati.Prvo smo išli u Ergelu Đakovo.Tamo je bilo jako lijepo i bilo je puno lijepih konja. Jedan konj je star 23 godine.Imaju jednu jako veliku dvoranu. Kada smo sve pregledali, mogli smo kupiti suvenire. Ja sam kupio poster. Ergela Đakovo stara je 500 godina. Poslije Ergele išli smo u katedralu. Katedrala je jako lijepa i jako velika. Katedrala je posvećena svetom Petru.U katedrali smo se mogli pomoliti, kada smo se pomolili,slikali smo se.Nakon što smo obišli katedralu, išli smo u Našice, u dvorac Dore Pejačević.Taj dvorac je jako velik i ima puno prostorija.Dora je svirala dva instrumenta: glasovir i violinu.Ima jedna lovačka prostorija, a tamo je bilo puno puški i prepariranih životinja.U dvorcu smo isto mogli kupiti suvenire, ali tamo nisam ništa kupio.Kada smo obišli cijeli dvorac, išli smo malo u park.U parku smo se naigrali i malo smo jeli. Poslije parka išli smo u mali ZOO vrt.Tamo je bilo jako smiješno. Bila je papiga koja govori, bilo je puno peradi, divljih svinja, tigrova, jaguara i ostalih životinja.U ZOO vrtu sam jahao konja.Medvjed je bio smiješan zato što je plesao. Kada smo došli do majmuna, svi smo se smijali. Meni su bili majmuni smiješni zato što su imali velike zube i što su vrištali.Kada smo u Našicama obišli dvorac i ZOO vrt, išli smo u Bizovac.Kada smo došli u Bizovac, jedan čovjek nam je objasnio što smijemo raditi, a što ne smijemo.U bazenu smo se igrali, dodavali lopticom, plivali i slično.Kad smo se malo okupali, mogli smo ići jesti.Poslije jela smo se opet kupali. Zadnjih 15 minuta mogli smo ići u dublji bazen.Kada smo završili s kupanjem, išli smo se tuširati. Onda smo se obukli i sušili kosu. Kad smo krenuli kući, u autobusu smo pjevali.U centru su nas čekali roditelji. Kad sam došao kući, sve sam prepričao svojoj obitelji.

IVAN KELAVA, 3.A

Na današnji dan...
Dokumenti
Dokumenti za prikaz

Sviđa li vam se ova stranica?

Ispis statistike od 2. 9. 2013.

Osnovna škola Vođinci / Slavonska 21, HR-32283 Vođinci / os-vodjinci.skole.hr / ured@os-vodjinci.skole.hr